Sunday, November 6, 2011

kisah kerbau yg hilang...



kerbau tua hilang kat sawah
org kampung sibuk mencari 
nak buat korban...








jika awak tekan ke bawah...








dah sah...








awaklah kerbau yg saya cari!!!
hihihi





kalau ada jarum yang patah,
jgn la disimpan lagi,
kalau ada hati yg marah,
rileks la...saya pun dah terkena sekali...
 http://www.emocutez.com



"Selamat raye Qurban"




pssttt: jgn marah yer....gurau2 jer..http://www.emocutez.com

No comments: