Saturday, June 5, 2010

Plants vs Zombie


ntah cemana suatu ketika ari tu umah kitorg cam kena landa fenomena games berhantu nih...hampir sumer laptop yg ada kat umah nie ada jer download games nih. smpaikan si Aimie yg baru pra-sekolah tu pun dh pandai main..ala2 pejam mata pun boleh hehehe.
yg lawaknyer bila adik bujang ku citer...fenomena tu jugak melanda kat kelas dia. 1st day main kat satu laptop..esoknya btambah jd 2...tup2 esok harinya lagi dh smpai ke hujung kelas khusyuk main zombie.. dah tu yg bestnya bila main tu ada jer member kat sblh jd tukang tunjuk/sorak..hehe..bygkan kalu satu kelas tu main..cam ada tournament ler gamaknyer yer...hehehe...
lucu rasanya bila kita beradik bkumpul minum ptg ari tu borak pasal zombie nih...sorg kata tak suka zombie galah..sorg kata benci tgk zombie bungee...hehehe macam2...
yg pasti...game zombie nih aku dh siap2 save lam pendrive...so kalu kat ofis, kalu dh boring + tension tahap gaban ngn keja..aku bantai main game tu diam2 (bukak window kecik jer)...hihihi ..ssyyyhhhh :p

No comments: