Friday, June 4, 2010

kembali di sini....

salam...
rasanya sudah agak lama aku 'bercuti' dari dunia blogging nie...tanpa sedar rupanya hampir 2 tahun...sepjg 2 tahun tu byk perkara berlaku dlm hidupku..kalu baby dr merah tapak kaki now mebi dh pandai jalan hehe :) ..kerana kesibukan kutinggalkan blog nie terbiar camtu jer smpai dh bersawang...n ntah cemana hari nie..tgh2 ku bz wat keja..terlintas utk masuk balik sini..n tgerak hati utk aktif balik mblogging nie..mnyempat tukar template..tp yg sodihnyerr aku terlupa nk save template lamaku....adouhh sygnyerr dh cantek2 dh byk badge teman2 blogger lain kat lam tu...itu la yg dinamakan kejeron kata owg swk hehe...skang aku dh tader idea camner nk decorate kan 'umah' aku nie hehe :)

*hampir2 aku melupuskan blogku ini...tp bila belek2 balik byk gak kenangan best lam nie..so aku batalkan niatku itu...sbb dr blog nie aku kenal ramai kawan...kenangan2 yg tak best tu aku bleh klik kat icon 'delete' tu jer (alangkah indahnya kalu itu leh dibuat di dlm realiti kehidupan) huhu...

'selamat kembali ke dunia blogging' utk aku.. yeahh! rajin2 la eak utk update selalu hihihi :D

sajer tukar title blog tu...nak amek mood..hehe ;)

No comments: