aiseh..tajuk..cam kl menjerit lak..ihikss...
erm kalu ikut ticker kat atas nie...pd saat aku wat entry ni..tinggal 10 hari jer lagi...
10 hari utk aper???...jengjengjeng...ehehe...
actually tader aper la...10 hari lagi plan yg dah sejak tahun lepas ghairah disoksek..akan terlaksana...
plan nak gi kl...jalan2 cari makan, shopping2, lepak2 cuci mata, huhahuha...plan kitorg berempat kaum hawa yg ada di opis nie...mulanya ingatkan hanya anganan kosong semata...tak sangka akhirnya bakal menjadi...alhamdulillah...
semuanya bermula...bila airasia bukak offer 'terbang' free, rm0.00...cuma bayar tax pdg airport jer (pegi balik rm80)...sib baik rajin usha2 thru online..dpt gak seat.
*terima kasih AirAsia*
cuma pastu, redikan fulus utk hotel, pengangkutan, mknminum, shopping, etc selama kat sana jer.
tapi...mmg mungkin dah rezeki kitowang gak...
bila bbrp hari lepas...bila big boss (yg selama ni taktau plan ni, baru tau)...offer... hotel n tambang klia-hotel, company belanja...kitorang segan lak nak terima (sbb ni kira personal vacation)...tp bos kata "selagi korang bekerja utk 'cergas' ni..korang berhak utk dpt ni sumer"...alahaii..terharu sangat dengar bos ckp camtu...
*terima kasih bebanyak boss*
alhamdulillah...save skit budget...hehe :)
dlm seminggu dua nie...even bz camner pun...sempat gak soklan "baper hari lagi aah??" kuar dari mulut slh sorang dr kitorg...makin2 hari dah makin dekat nih...keterujaan semakin ketara (amboi ayat)...ahakss :p.
apa2 pun aku tetap maintain cuber sabar (even aku sendiri pun rs tak sabar gak)...huhu :)
"kak...kamek (saya) dating bleh?" [ahakss sajer jer soklan tu :p]
3 3 serentak jawab : "tak bleh! ko deting, ko kena tinggal!" [ahakss..tu dier]
pssttt : lahai excited kemain...tp peginya tak lama mana...3 hari 2 mlm jerk :p...tak kisah ler asal hati bahagia..ihikss
(erm dlm hati mmg tingin sgt nak jumpa..harap2 ada kesempatan..aminnn)
No comments:
Post a Comment