Tuesday, September 27, 2005

adoihhh...

alahai...rasanya telah sekian lama tak update posting aku kat sini. erm dah ada yg windu eh nak baca (huhu itu pun kalu ada)..ekekeke. sori la ekk. bukan sengaja..tp ada masalah teknikal sket. huhh tu aar tgn gatal sgt nak tukar2 skin..alih2 tak puas hati (cantik tp cam sempit n kecik jer) balik gak ke asal camnih (huhuhu..itupun atas cadangan sowg kawan tu, geliga la otak..gud idea :p). tp ini pun masih byk yg kena aku repair balik. huh..bab2 nak buat balik nih yg aku lemah nih. mau tak tido kalu dah leka nak touch-up benda alah nih ehehe :). uwaaa ke mana menghilangyaa msjbox aku!!! :(

erm apa2pun, analisa mood aku utk bbrp hari nih :
- mood kat umah : erm cam biasa...angin bertiup tenang..pada skala normal...tiada angin kus2 yg melanda.
- mood kat opis : angin yang bertiup tenang kadangkala bertiup kencang dek tempias taufan dr negara jiran yg tiba-tiba melanda...tp alhamdulillah taufan dah lalu..angin kembali bertiup sepoi2 bahasa.
- mood tenet (ahaks! ada gak ker) : angin sepoi2 bahasa...angin kus2 yg melanda beberapa hari lalu dah beransur pergi...harap2 angin tenang ini akan terus berpanjangan.

*kuikuikui...cam iya2 jer ckp pasal angin :p (haha merapu...takder idea aaa nak tulis apa, ahakss)

3 comments:

romzi seli said...

well,

diak kawaklah tow ji, cuma kaau tambah jumek-jumek lah padak impressive agei. wak msj box yen akow nda pasti tan an.

akow rasa mun bak mesok, kaau tambah script ayen gak lubeng templete now. yen un agei. sebab mun nda salak kow, mun ngubah templete/skin, semua wak bukan default miyaw bah.

just keep it up agei.

iemah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
iemah said...

thanks romzie for the support :)