sedar2 kul 12 lebih camtu baru aku terjaga...tgk ada msg dr abg ajak tgk ceta cinta elysa kul 9 td...
n pastu mata dh payah nk lena balik...nak call abg pun malas dah nk kacau mesti jauh dh dia 'berlayar'...tinggal la aku terkebil2 smpai saat nie...huhu...
sempat blogwalking...ziarah blog kawan2 blogger lain...
sempat belajar buat kek karamel kat blog kak azlita ...tergoda aku dek kek karamel kak ita tu...ingat nanti nak cuba buat sendiri lah...insyaAllah ;)
tergoda tak? ..hehe...
byk benda kat dlm kepala aku yg buat aku payah nak lelapkan mata balik nih...haishhh...
sblom aku terlena td, ada rasa marah yg membuak2 kat dlm diri aku...yg buat aku hilang mood utk keja sepetang td...geram tul aku kat si gedik tu. buat keja ikut suka dia jer. cakap kita bukan nak dgr. aku paling tak suka bila aku explain dia buat muka derk jer, krg ajar tul!. pastu bila nak buat sibuk tanya aku balik. ngengada!... n aku tak paham ngn katik n madam tu...time nak suruh si gedik tu buat something, bkn nak pegi thru aku. kemain kata diorg gedik tu under aku. tp bila dh si gedik tu buat salah, pandai pulak salah tu kang ditujukan kat aku...kata aku tak reti handle org bawah. sdgkan aku tak tau ape2 pun psl tu. bodoh n bangang tul! ingat aku ni aper? korg punya taik, korg cuci sendirik ler..watpe nak pass kat aku...
wahai gedik...ko tu baru setahun jagung, jgn mudah nak berlagak. kalau ko rasa ko masih ada benda nak belajar kat aku lagi, jgn nak kurang ajar camtu...kurang2kan lah cakap besar ko tu...jgn jadi tin kosong-bunyi jer bising, tp isik takdak! ...lepas nie jgn harap lah aku nak tolong ko lagik, pandai2 ler ko handle sendiri...huh menyampah!
katik...aku rasa elok ko tukar nama company ko nih jd "tin kosong sdn bhd" jer lah. padan ler. dr bos seperti ko nie smpai lah staf ko si gedik tu...sama jer pesen...bunyik jer bising, ktang ktung ktang ktung...tp isik takdak! ko kalu tak reti apa tu flow of work, keja bersistem, baik tak payah cakap laa. kalu ko reti pasal tu sumer, company ko takkan camni, mesti dah maju n untung besar dah...ok dah aku tak nak byk cakap mcm ko...sekian terima kasih!
madam...kalau tak tau tu...duk dendiam...jgn suka nak menyibuk! n buat citer tak betul...pembelit! huhhh...
errmmm...tak sabar nyer aku nak dpt keja lain...nie nanti kalu aku dh tak tahan, dpt jer gaji...aku cabut! aku rasa elok aku buat bisnes mcm apa yg abg sarankan..takde la tensen sgt nak mengadap karenah org2 spt katik n sekutunya tu....
psstttt : maaf ler entry kali ni dicemari dgn ayat2 kasar...coretan luahan rasa hati aku yg tgh panas membara...mintak maaf yer..
psstttt lagi : alamat laa esok aku jd Sleepless Wednesday....oklaa nite-nite ;)


No comments:
Post a Comment