Tuesday, November 15, 2011

Interview...

Alhamdulillah...cv yg aku email ptg semalam dh smpai kat tgn diorg...n tadi diorg call panggil interview...mula2 kata esok..pastu dia kata petang nie pukul 2...huhuhu..nervous gak nih...tak ready...wpun nie interview yg ntah ke brp kali dlm hidup aku...perasaan nervous tu tetap ada....
jumpa doa utk temuduga nie kat sini


Doa untuk temuduga ini diperolehi dari Dr Hj Fadzilah Kamsah menerusi rancangan 'Bersama Dato'' di siaran Astro Oasis 106.

Sebelum masuk bilik temuduga, baca:

1. Al-Fatihah



2. Ayat Kursi



3. Ayat 1000 Dinar




4. Zikir 'Ya Aziz, Ya Jabbar, Ya Mutakabbir'

Tawakal. InsyaAllah, jika pekerjaan itu rezeki kamu, kamu pasti dapat. Jika bukan rezeki kamu, Allah lebih tahu apa yang terbaik untukmu...

Amin Ya Rabbal Al-Amin....
InsyaAllah....

No comments: