Monday, November 21, 2011

FFM ke 24...

tahniah...tahniah...tahniah!!!
kat...

Eja  
dapat Anugerah Pelakon Wanita Terbaik
menerusi filem "Janin"
 
  aku mmg minat giler kat Eja nie dr dulu lagi...especially kalau dia bawa watak ibu...
sifat keibuannnya mmg terserlah naturally n sifat lemah lembutnya n nmpak ikhlas jer...
antara dramanya yg aku rs terkesan sgt...Seputih Qaseh Ramadhan, Kiranya Ku Tahu,
Mya Zara, Mencari Arah Kiblat, Talkin Terakhir...
n hampir semua citer lakonannya mmg best2 belaka lah ;)
Alhamdulillah rezeki berganda Eja tahun nie...hari tu Anugerah Skrin pun dia menang jugak
Pelakon Wanita Terbaik menerusi filem yg sama :).


Shaheizy Sam
merangkul Anugerah Pelakon Lelaki Terbaik
menerusi filem "Kongsi"
aku tgk Sam nie mula naik balik sejak citer Adnan Sempit...aku suka lakonan selambanya...
citer lawak dia boleh, citer ganas pun dia boleh, apatah lagi kalu citer sedih...touching aku dibuatnyer...
aku pun dh tak ingat apa nama citer tu...tp lakonan Sam dlm tu mmg buat aku mnitis ayaq mata :) ...
erm baru ptg td kitorg layan citer Kongsi utk kali yg keberapa ntah...hehehe...


 aaaa....ada lagi...
keputusan yg aku baru tahu masa aku tgh taip entry nie (smbil tgk tv wak hihi)...

adik Mia Sara Nasuha
dapat Anugerah Pelakon Kanak-Kanak Terbaik

hihi untung budak nie. kecik2 dh dapat anugerah....
tp budak nie mmg ada bakat...kalau diasah betul2 boleh berjaya mcm Eja jugak...
dah la comel, geram aku tgk, rs nak geget2 jer pipi dia tu...hihihi ;)


pssstttt: Alhamdulillah...rezeki mereka :)

No comments: