Thursday, November 17, 2011

171111 - kenangan terindah ;)




harinya dh tiba...alhamdulillah misi utk men'surprise'kan inchik abg yg jauh di mata berjaya seperti yg diharapkan ;). terima kasih bebanyak kat 'kak long' & khairi yg sungguh sporting menyimpan rahsia n membantu mak-nyang (to be) dlm menjayakan misi surprise birthday prezen nie...korang laki bini mmg best!!! ;)

lucu jugak bila dgr ceta inchik abg td ...hihihi...
dia langsung tak sangka katanya...

" ooo pandai ayg simpan rahsia ooo.. " 
" hihihi :p "
" patut la hari tu mintak no tepon kak long, kata nak bincang pasal keja...pastu mintak nama penuh abg segala..ooo nak rahsia2 ek... "
" ihikksss...lalalala :p "

terbayang mesti muka abg blur masa khairi bagi bungkusan nie n kata "org jauh bagi" ..
(hint dah ada tu..abg tak pasan :p )



pastu mesti abg masih dlm ke'blur'an masa buka bungkusan tu n tgk kat dlm ada nie...

masa abg buka n belek 'benda' ni pun abg masih blur lagi...hihihihi :p


abg kata abg hanya tau siapa pengirimnya bila buka sampul n nmpk ni ;)


ngehehehehe...


Alhamdulillah...aku hepi bila abg hepi terima pemberian tak seberapa ku itu n kata 'benda' tu lawa :)
apa benda nye tu? ...ihikss rahsia ler :p

lucu plak bila ingat balik...
pertama...masa aku mintak no tepon kak long (wife anak buah dia, khairi)...bila aku kata sbb nak bincang psl keja (kebetulan kitorg sama aliran)...abg tak syak apa2...dia suh bincangkn sekali psl bisnes dgn kak long....hehehe :)
kedua...masa aku sms nak confirmkan nama penuh dia (wpun dh tau tp nak confirmkan ejaan nyer aje)...
dia selamba reply 'bro din kota'...huhh...pastu aku kata la 'kesian mak ayah abg penat2 jer bagi nama panjang2'...hehe psiko ku berjaya bila dia bagi jugak nama penuh siap dgn nama ayah sekali hihi...
pastu dia tanya nak buat ape? nak buat frame ker?...aku selamba jer jawab 'taklah..nak tilik nasib'...ahakss ada ker patut. :p...aper2 jer lah janji dh dapat apa yg aku nak (dh takde idea sebenarnye)...pastu free2 jer aku kena ceramah :)
malunya aku...bila abg kata dia buka prezen tu masa kat sukan tadika tempat kakaknya mengajar...cikgu2 lain member2 kak mah pun ada jugak kat situ ms tu...adoih...(tak penyabaq tul huhu)...yerla kan dh dia sendiri pun tak tau sapa yg bagi...mesti la teruja nak tau kan...padan la muka aku ..huhuhu :p...
(nasib baik part kad tu dia tak buka kat situ jugak..kalu tak...segan la weh)..


psstttt: entri ini tiada langsung terdetik niat utk menunjuk2...hanya sekadar utk menyimpan kenangan yg aku rasakan antara yg terindah dlm hidupku...sambut 1st birthday dia sbg inchik abg ku... mana tau leh buat tenung2an anak2 di kemudian hari :)

No comments: