tak semua benda org boleh faham...
sdgkan kadang2 kita sendiri pun tak faham dgn diri kita sendiri...
ntah naper 2 3 hari nie
aku mudah tersentuh hati...
rasa tersisih...
rasa diabaikan...
mungkin kah sebab sakit nie...
takperlah..biarlah..ku tanggung sendiri ;(
selama ni pun aku bisa sendiri...
*kenapa mudah sungguh air mata nie nak mengalir...
mode: nangis sorang2 di tgh2 malam...huhuhu...
(merajuk ker aku? kecik hati ker aku?...pujuk sendiri lah)...huhuhu :p
3 comments:
Salam dari shah. Tujuan shah singgah sini lg sebab nak ajak korang semua join GIVEAWAY shah yang baru sahaja dilancarkan :)
kalau berminat boleh join di sini ye: http://shah-cyber.blogspot.com/2011/10/giveaway-pertama-sc-di-blog-baru-ni.html
Giveaway: http://shah-cyber.blogspot.com/2011/10/giveaway-pertama-sc-di-blog-baru-ni.html
salam kenal iemah...
tq sudi join GA akak ya...
tunggu jawapannya selepas GA tamat..hehe
kenapa iemah? Sakit apa ya? Moga iemah cepat sembuh, dan jangan di pendam sorang sendiri. Cerita kat blog pun boleh juga kurangkan rasa beban sakit tu..InsyaAllah...
salam kak yus..
hehe..tak sabar lak tunggu jawapannya kak..hihi..join GA tu pun suka2 jer..tak menang pun takpe..at least jumpa kwn blogger baru :)
err..psl sakit tu tader per la kak..sakit biasa2 jer..BP iemah rendah sikit hari tu..ni dh ok dah...
anyway, terima kasih kak for your concern ;)
Post a Comment