Sunday, August 20, 2006

...sedang ingin bercinta...

ermm rsnya dah agak lama tak meninggalkan coretan di sini... dan tika nie aku rs kekok utk menulis balik...lahai...

tak terasa..rupanya dah hampir 3 bln dah rutin harianku berubah...bkn berubah apa sangat pun..bkn berubah kehidupan dari 1 menjadi 2 (mungkin ada yg sangka camtu) ahakss..

dah hampir 4 bln...bangun subuh2 lebih awal dari biasa...siap2..pastu driving pepagi antar adik yg praktikal kat MAB, airport miri. kedudukannya agak jauh gak dari umah aku. drive melalui kawasan yg dulunya hutan yg kini telah diteroka dan dibina jalan yg mungkin tak lama lagi akan ditingkatkan menjadi lebuh raya.
pepagi..biarpun sejuk...tp pemandangan hutan, kampung dan melihat bentuk2 awan di sepanjang perjalanan di awal pagi begitu...terasa begitu mendamaikan hati...hmm alangkah indahnya kalu keadaan ini bleh kekal sampai bila2...alangkah bahagianya plak kalu leh duduk kat area cam nie, hehe...harap2 hutan ini terpelihara seperti seadanya...nak majukan area ni pun, jgnlah sehingga 'menghilangkan' habis hutan nie....terasa nak balik duk kat kampung la camnie..hehe...

...bila mata asyik mencari-cari...
...bila hati tiba2 terdetik riang melihat senyuman...

"...bercintalah dik bila hati dah berbicara ingin bercinta..."
pssttt : erm...no komen... :p

No comments: