Thursday, January 5, 2006

...dari.dlm.almari.lama...

tadi..tgh tgk berita...
mak : mah, ko nak pakai baju mak ni tak?

aku : baju aper tu?

mak : kebaya nih ha...
ihiksss....tanpa buang masa...aku cuba test n try...hehe...
cantik! menarik..kau memang da boom! ihikss...
mak : kalu ko nak tau...mak pakai baju ni dulu...masa mak dah beranak 4....
aku : uiyooo...[sambey dlm hati simpan azam..nak maintain slim cam mak...ihiks]
err ingat nak pakai baju nih gi keja esok laa...ahakss...ambuih!
mak : tak silap mak...ada kainnya tu, sepasang.. cuba ko carik kat dlm almari lama kat atas..
so tanpa buang masa aku gi atas...bukak almari lama tu...smbey disaksikan 2 adikdara aku yg kejelesan..sbb aku jer yg masih muat nak pakai baju2 lama mak yg comey2 tu....ihikss :p..
cari punya cari...korek punya korek...kain tak jumpa tp ni yg aku dapat....ihikss



ini bukan kain alas meja, ihikss. aku tertarik kat baju nih..sbb dia nmpak comey...potongan t-shirt tp dijahit drpd benang kait...cute! (err tapi cekci ciket, pakai kat umah jerla..ihikss)






err yang ni..potongan cam kebaya pun ada..cam baju kurung kedah pun ada..cantik, sbb bunganyer bersulam benang ke'emas'an...angan2 nak pakai gi dinner...ihikss (bleh ker?)




pssttt : sesekali bila anak dara mak melaram..maknyer hanya mampu menggelengkan kepala...ihiks :p

No comments: