Tuesday, December 27, 2005

...JEJAK MALIHA...

di suatu malam...
dalam kepekatan malam...
di tengah keasyikan...
menskodeng sepasang kekasih bergurau senda, tertawa ria...
aku dikejutkan...
dengan kehadiran satu benda alah nih...
virus yang aku ingatkan dah takder lagi...
alih2 kali ini dibawa oleh si gadis bermata biru...(hehe betul ker?) :p
adeyy..mana mau lari??...huhu

anyway noush...inilah hasilnya.. :)

Something you want to do in your life :
cuba sedaya upaya bahagiakan hati mak apak..n hidup bahagia di samping yg tersayang (err ada ker? ahakss) dlm keluarga yg bahagia biarpun dlm kesederhanaan :)

One song that you could listen over and over again :
Hotel California [Eagle] ...especially yg acoustic live. dunno why. Pernah suh ada sorg budak ompuan junior (ms studi dulu2) mainkan lagu tu, bila dpt tau dia terer main gitar.. hehe sendiri tak reti :p. begitu jugak dgn lagu2 lain yg ada terselit bunyi gitar acoustic :)

Coke or Pepsi?
Coke

Something you currently desire :
cuti-cuti Malaysia...gi Langkawi ker, genting ker, pulau ker...hehe

One good deed you've done lately :
err apa ek...luangkan lebih banyak masa bersama keluarga tersayang...[err bleh ker? ihiks]

A funny moment in your life :
Erm kenangan masa kecik2 bersekolah kat kpg. Pagi2 gi sekolah naik basikal bertiga bersama abg n abg sepupu. Abg sepupu yg bawak basikal (pilot), abg bonceng duk kat tgh, n iemah kat blakang sekali. Ada sekali tu lalu kat jalan yg berlubang (ms tu jalan tu lom bertar)...iemah yg kat blakang sekali jatuh terduduk atas tanah, baik punyer landing, hehe :p. Smpai skrg bila lalu area tu mesti gelihati terkenangkan balik kejadian tu :D [err bleh kira funny ker tu noush? ihiksss]

5 people I pick : (jawab jgn tak jawab) :)
romzie
annnum
nagacute
Abah_Muda AM
akakct ku cayang (takpo..bior lambat, asal berjawab...hehe :p)

Well guys...apa lagi, ready, steady go...just do it!!! (ikut jer camner noush cakap :p)

No comments: