ermm...dah lama rasanya blog aku nih tak berhapdet eak...
got a lot of idea tapii...bila dah dpn pc nih, bukak jer skrin 'create post' nih...idea sumer lari lintang pukang..tak terkejor den...ahakss :p
anyway....ini ada sket2 yg sempat aku tangkap utk malam nih....hehe...
ni berlaku tghari tadi...on the way kitorg nak gi makan kat food court kat satu hypermarket berdekatan opis ..
bukak2 jer pintu masuk hypermarket tu ..kitorg berempat disapa oleh 1 of the salesman (mamat indian) yg bukak booth buku cerita kanak2 ker apa ntah (tak pasan..tp cam buku citer kanak2 lah hehe) tak jauh dr entrance belakang tu.
indian guy : hello ma'am..[menyapa cik kak ber2 yg dah jalan di depan]
kak JLo & kak J'zy : helloo...
indian guy : nice hair ma'am.. [refer to rambut both of cikkak2 tu yg baru dicurl & hi-lite last week - jenuh 4 jam youuu den duk kat salon tu temankan diorg..ahakss saja jer nak temankan, owg tak paksa pon ikut...ahakss]
kak JLo : thank you...
indian guy menyambung : would you like to see the books ma'am...[sambey tunjuk kat buku2 yg dipamer kat booth dia tu]
kak J'zy : no thank you...i read PLAYBOY....[sambey gelak dan terus jalan]
indian guy tu pun turut gelak...den yg bjln agak terbelakang with sorg lagi anakdara [just same like me..ahaks]...sempat tgk indian guy tu sambey gelak2 citer kat kawan dia yg ada kat situ sambey tunjuk kat cikkak2 berdua tu...ahakss...hampeh jerk cik kak tu, ms dia sebut playboy tu aku dpt dgr even kira jauh...huhu.
actually last week pun kitorg kena sapa gak oleh indian guy booth tu jugak...cik kak tu jugak, dlm nada bisik dia jawab "i only read the sex book"...hehe...diorg dgr ker tidak....nasib laaa :p
...alahaiiii... :)
got a lot of idea tapii...bila dah dpn pc nih, bukak jer skrin 'create post' nih...idea sumer lari lintang pukang..tak terkejor den...ahakss :p
anyway....ini ada sket2 yg sempat aku tangkap utk malam nih....hehe...
ni berlaku tghari tadi...on the way kitorg nak gi makan kat food court kat satu hypermarket berdekatan opis ..
bukak2 jer pintu masuk hypermarket tu ..kitorg berempat disapa oleh 1 of the salesman (mamat indian) yg bukak booth buku cerita kanak2 ker apa ntah (tak pasan..tp cam buku citer kanak2 lah hehe) tak jauh dr entrance belakang tu.
indian guy : hello ma'am..[menyapa cik kak ber2 yg dah jalan di depan]
kak JLo & kak J'zy : helloo...
indian guy : nice hair ma'am.. [refer to rambut both of cikkak2 tu yg baru dicurl & hi-lite last week - jenuh 4 jam youuu den duk kat salon tu temankan diorg..ahakss saja jer nak temankan, owg tak paksa pon ikut...ahakss]
kak JLo : thank you...
indian guy menyambung : would you like to see the books ma'am...[sambey tunjuk kat buku2 yg dipamer kat booth dia tu]
kak J'zy : no thank you...i read PLAYBOY....[sambey gelak dan terus jalan]
indian guy tu pun turut gelak...den yg bjln agak terbelakang with sorg lagi anakdara [just same like me..ahaks]...sempat tgk indian guy tu sambey gelak2 citer kat kawan dia yg ada kat situ sambey tunjuk kat cikkak2 berdua tu...ahakss...hampeh jerk cik kak tu, ms dia sebut playboy tu aku dpt dgr even kira jauh...huhu.
actually last week pun kitorg kena sapa gak oleh indian guy booth tu jugak...cik kak tu jugak, dlm nada bisik dia jawab "i only read the sex book"...hehe...diorg dgr ker tidak....nasib laaa :p
...alahaiiii... :)
No comments:
Post a Comment