Friday, September 30, 2005

...adeiiii...

pagi td rsnya masa aku masuk keja..ok jer......
tp ntah bila tah...tgh aku kusyuk wat keja...tetiba jer zzzttttt...rs ngilu kat bhg perut blh bwh...aku spontan 'aduuhhh' dlm suara halus. tp aku ttp cuba bertahan...wat derk n sambung keja, wpun kekdg sblh tgn tahan sakit peyut. ada la dlm bbrp ketika rasa lega balik. tp pastu lebih perit bila rs ngilu tu trasa kat bhg belakang lak, sakitnya lebih dr td...aku 'arghh', buatkan akak kolig aku btanya "ko kenapa mah? r u ok?". aku just jawab "perut rs ngilu2 jer, nak kata period pain tak patut". "gastrik la tu, ko tu dah baper malam tak makan (hehe mmg betul pun, sejak 2 menjak nih aku tak lalu nak makan malam, taktau naper)... ada ubat?".... "tader..takperla jap lg ok la tu". pastu dia bebel apa tah...aku wat derk jer, hehe. pastu memasing sambung wat keja, perut aku pun ok jerk.
erm tghari td..lunch kat opis jer..ada 'kenduri' sket, ekeke. akak kolig aku bawak nasik pulut (teringin katanya), kolig aku bawak ayam masak merah, sayur terung bersambal goreng n etc, aku pun ada bawak gak..etc jer, ehehe :p. ni pun kira plan diorg 2 3 hari lepas...dah lama tak makan 'berambih'...lagipun ari ni jumaat..lunch hour lama sket (2 jam). haha yg lawak...yg makannya 4 org jer, lauknya mak aii..cam makan 10 org ekeke. pas makan kemas2...ada masa lagi..ilek2 jap, hehe aku sempat lelap lagi dpn pc ahakss (huh..mlm td tido hmpir kul 3....psl benda alah ni laa :p).
ptg...sambung keja...
dlm kekusyukan aku wat keja...sekali lagi aku diserang 'zzzztttt' tu lagi...di bahagian belakang. malah zzzttt yg lebih dasyat rasanya. tanpa sedar aku meng'aduuhhh' sambey gigit bibir, smbey tutup mata. badan aku serta merta rs lemah..rs sejuk hujung kaki...adeih. akak kolig aku dlm mbebelnya bagi aku 2 biji panadol utk aku tahan sakit. dah telan panadol tu ada laa rs lega sket..aku bwk ilek2 jap.
*adoiihh..kalu camni la hari2 abih laa aku...keja pun slow jadiknyer...erm sib baik td tader yg urgent sgt. mood pun jd kureng..org usik2 sket rs nak hangin..hmm.


No comments: