Ya Tuhan…
kalau dia memang jodohku
jodohkanlah.
Tapi…kalau bukan jodohku
jodohkanlah jugak.
Jika dia tak gak berjodoh denganku
maka jadikanlah kami sejodoh.
Kalau dia bukan jodohku…
kalau dia memang jodohku
jodohkanlah.
Tapi…kalau bukan jodohku
jodohkanlah jugak.
Jika dia tak gak berjodoh denganku
maka jadikanlah kami sejodoh.
Kalau dia bukan jodohku…
jangan sampai dia dapat jodoh yang lain
selain aku.
Kalau dia tidak bisa dijodohkan denganku
jangan sampai dia dapat jodoh yang lain
biarkan dia tidak berjodoh
sama seperti diriku.
Dan saat dia tidak memiliki lagi jodoh
selain aku.
Kalau dia tidak bisa dijodohkan denganku
jangan sampai dia dapat jodoh yang lain
biarkan dia tidak berjodoh
sama seperti diriku.
Dan saat dia tidak memiliki lagi jodoh
jodohkanlah kami semula.
Ya Tuhan...Ya Tuhan…
sekali lagi aku mohon
Jodohkanlah dia dengan ku.
Jika dia tetap gak menjadi jodoh orang lain
apakata
kau ketemukan pulak orang lain itu
dengan jodoh yang lain
dan bukan dengannya
Ya Tuhan...Ya Tuhan…
sekali lagi aku mohon
Jodohkanlah dia dengan ku.
Jika dia tetap gak menjadi jodoh orang lain
apakata
kau ketemukan pulak orang lain itu
dengan jodoh yang lain
dan bukan dengannya
dan…
kemudian jodohkanlah kembali
dia dengan ku…
…Amin…
kemudian jodohkanlah kembali
dia dengan ku…
…Amin…
hahahahah…kalo ada jodoh tak ke mana kan????
*fwd email (tq bro_tg)
3 comments:
ini bukan nak carik jodoh, tapi nak suruh orang tu jadi jodoh kita. hehheeee.... ada gak ker doa nie. aku ingat nak practice ler.
4ward gak pol wehh...
erk...bak minou bak fwd gak pol...mun kena nulong bleh aa...tlg ekjas2 ka...ahakss :p
[slaps annnum 2 3 round..muehehe]
Post a Comment