nak citer apa eak?...rasanya tader apa kot. just apa yg dpt aku katakan minggu ni..minggu yg sibuk...too tite. malah sejak 2 3 minggu lepas lagi rasanya. sejak 2 menjak nih keja dr 7.30 pagi smpai 7.30 mlm, malah kekadang smpai kul 8 lbh. aderhh..hari rasa cam berlalu terlalu cepat. cam baru jer duduk, on pc apa sumer, pegang keja...tup2 dah nak gelap. balik umah pas mandi, solat, makan apa sumer...letak pala atas bantal, terus lelap.
erm mungkin ada baiknya kesibukan nih. aku takder masa nak pikir perkara2 yg remeh, yg kekdg nyesakn dada aku nih. wpun kekadang tu terpikir jugak...tp takler pikir terlalu berat sgt. malas dah. bior laa. lantak la apa nak jadi. aku dah malas nak pikir. terpulang kat dia. bagi aku dia dah cukup matang utk memikirkan apa yg patut utk perhubungan ni. aku rasa baik aku berdiam diri buat masa nih (invisiblekan diri). bukan nak lari...tetapi tak nak terlalu mengejar. seperti mengejar bayang2. drpd aku pening2 pala, sakit2 dada pk pasal dia, baik aku pk pasal benda2 lain yg lebih penting yg lebih perlukan perhatian aku.
tp yg lawaknya tu...dlm aku tak pk sgt psl 'dia'...tanpa sedar aku 2 3 hari nih aku asyik teringat pasal 'teman' aku sowang nih lak..adeii. rasa cam teringin sgt nak borak dgn dia, dgr sora dia, dgr lawak dia...adeiii apa maknanya ni eak..ahaks. tp ni aku cakap betul lar. serasa2 aku dlm byk2 lelaki yg aku kenal setakat ni, aku rasa aku telah berikan kepercayaan aku penuh pada 'teman' ni. ntah...aku pun tak tau naper. mungkin sbb usia persahabatan kitorg yg dah hampir mencecah usia 5 tahun...iskk tak sangka woo. dan mungkin jugak dari segi budibahasa, sikap terus terang dia kat aku....aderh...aku rasa aku cam dah 'terjatuh' laa....ahaks! walaupun sebenarnya kita belum ada rezeki nak berjumpa mata bertentang mata...tp tu laa...cam yg aku cakap tadi...aku percaya dia...seperti aku dah kenal dia sejak aku kecik lagi. tp apa2 pun setakat nih dia bagi aku seperti seorg abang...yg banyak bagi nasihat, bimbingan, teguran camner nak hadapi hidup yg makin mencabar nih..cewah :p. insyaAllah..doa2 harap2 nanti ada rezeki berjumpa jua...aminnn.erk...otey lah...cam melalut lak aku nih. hari pun dah lewat malam, bantal tilam aku pun dah memanggil2...so smpai sini buat tika nih...wassalam..
2 comments:
hi,
pernahkah kita jumpa?
di miri di cne?
Hi,
thanks for read my blog. saya mengalu-alukan pembaca untuk membaca dan memberi komen.
maybe one sweet day kita boleh jumpa. if you don't mind.
Post a Comment